Re: [LINUX:10529] Re: yeni boot disketi

Subject: Re: [LINUX:10529] Re: yeni boot disketi
From: mahmut (m_ingec@yahoo.com)
Date: Tue 23 Nov 1999 - 09:25:47 EET

--- ZEKI CATAV <catav@isbank.net.tr> wrote:

> Yast -> sistem administration -> kernel & boot
> conf.... ile

Öncelikle mail'imle ilgilendiğiniz için size teşekkür
ederim.
Makinamda suse6.2 ve win95 vardı..Arkadaşım ben yokken
win95 i kaldırıp, win98 kurmuş.Böyle olunca ben
linux'a
ulaşamaz oldum.Boot disketiyle açıyorum;

VFS:Cannot open devices 03:06
Kernel Panic:vfs:Unable to mount root fs on 03:06

Satırında donup kalıyor...Elimde suse6,2 cd'si var
şimdi yeni bir boot disketini nasıl oluşturabilirim

Tekrar teşekkür ederim.