Re: [LINUX:10534] Re: yeni boot disketi

Subject: Re: [LINUX:10534] Re: yeni boot disketi
From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Tue 23 Nov 1999 - 22:41:52 EET

SuSE 6.2 ile CD'den boot edin işlemlere ana menu gelene kadar kurulum
gibi devem edin.
Ana menu'den Start installation/system'i seçin,
Ardından Boot installed system'i seçin,
Linux içeren disk bölümünü /dev/hda? Olarak belirtin (? sizin
partition no'nuz)
ve işlemi onaylayın.
(buraya kadar olanlar ile her zaman boot disketi imiş gibi linux
açabilirsiniz veya)...
Normal HD linux sisteminiz yüklendiği için yast çalıştırıp System
administration'ı seçin,
Kernel and bootconfiguration'ı seçin,
Create a boot disk ile yeni disketinizi oluşturun.
Kolay gelsin.

On 23.11.1999, 12:38:56, mahmut "ingeç" <m_ingec@yahoo.com> wrote
regarding [LINUX:10534] Re: yeni boot disketi: