Re: [LINUX:10518] REdHat 6.1

Subject: Re: [LINUX:10518] REdHat 6.1
From: Genco Yilmaz (gyilmaz@aegee.metu.edu.tr)
Date: Tue 23 Nov 1999 - 00:16:46 EET

evet odtu ftp sinden kurduk .. /pub/i386/redhat61 yol tanimi olmasi
gerekir
kurulumu redhatin soyledigi gibi tam bir grafik ortamda yapmama sebebi
 galiba network e bagli olmasi...
 eger CD den tek bir bilgisayara (aga bagli olmayan) kuruyorsan tam
windows benzeri
 bir kurulum elde ediyorsun.. ( yaniliyorsam duzeltin arkadaslar)
 bende grafik kurulum bekliyordum hatta ftp den olunca grafik olmuyordur
diye birde cd ile denedik ayni sonuc ..
                                      saygilar