REdHat 6.1

Subject: REdHat 6.1
From: Vasfi Uysal (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Mon 22 Nov 1999 - 17:46:03 EET

Arkadalar ftp den ekipte rh 6.1 i kurabilen varmi aranizda ben bir kac
ftp serverden cekip denedim hicbirini kuramadim tam paket secimine gelince
garip bi hata mesaji ve iki secenek geliyo ok ve debug ok diyince shutdown
ediyo debug deyince de anlamadigim bir komut satiri aciyor . hata da iste
path falan verip su dosyanin su satiri bu dosyanin bu satiri hatali gibi
baya uzun bi mesaj veriyo ve bana garip gelen kurulumu grafik ortamda
degil daha onceki versiyonlar gibi text ortamda yapmasi
acaba sorun bendemiki diye dusunmedim desem yalan olur ama ayri ayri
serverlerden cekip deneyince ve ayni sonucu alinca herhalde dedim ya bir
pufu var yada ben biseyi atliyorum

tesekkurler
- Vasfi UYSAL