Re: [LINUX:10480] Re: [Ynt: Re: SuSE 6.3 ile gelen yenilikler..]

Subject: Re: [LINUX:10480] Re: [Ynt: Re: SuSE 6.3 ile gelen yenilikler..]
From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Mon 22 Nov 1999 - 11:48:46 EET

merhaba benimde elimde su an RH6.1 var bendede direkt
olarak gnome aciliyor. ama anladigim kadari ile sen
ctrl+alt+fonksiyon tuslari(f1,f2) kullanmayi
bilmiyorsun. gnome acildiginda ctrl+alt+f1 gibi bir
tus configurasyonu yapip console a dusebilirsin
oradanda Ahmet Aksoy 'un dedigi gibi ayarlari yapip
artik console da acilmasini saglayabilirsin
bye
Tanzer

http://www.suse.de/en/produkte/susesoft/linux/new_in_63.html