Ynt: [LINUX:10430] Linux & Internet Cafe

Subject: Ynt: [LINUX:10430] Linux & Internet Cafe
From: Altuğ Bayram (altugbayram_2000@yahoo.com)
Date: Sat 20 Nov 1999 - 10:08:22 EET

Kiralık hatlar yıllık 4000$ civarında olduğundan internet kafe için tavsiye edilmez. Zaten internet kafelerde yüksek miktarda veri alış verişi olmadığı için bir dial-up bağlantı yeterli olacaktır. Eğer yüksek miktarda download işlemi söz konusu ise Dexar firmasının Barracuda hizmeti var. Ayrıntılı olarak bilemiyorum. İlk kurulum 1000$ civarında ama sonraki ödemeler çok cüzi bir fiyata.