cd-writer & kernel

Subject: cd-writer & kernel
From: alp (zafer@mobydick.cc.itu.edu.tr)
Date: Fri 19 Nov 1999 - 11:59:56 EET

   Merhabalar

5 adet cdwriter im var diyelim bunlardan birinde ki cd bozuk cikti cdrom
u durdurup cdyi alamiyorum resetlemek zorunda kaliyorum diyelim
sorun su resetlemeden yazma islemine baska bir cd ile devam
edebilirmiyim ?

ikinci sorum kernel hack konusunda diyelim ki ntfs sistemi desteklemiyor
kernel
bende kernel derlemek yerine (mazeret diyelim ki uzun suruyor) bir patch
seklinde
ntfs destegini nasil verebilirim modul olarak mi ? yada patch mi
yazmaliyim (nasil )

baska bir soru cdrom konusunda mount konusu cd yi her degistirmem de
mount yapiyorum
mount umount ; her cd icin bu islemi yapmak uzun bunu windows daki gibi
autho detect etmenin bir yolunu bilen var mi
eger var ise o sekilde yapinca ne gibi dez avantajlarim olur

son sorum gnome hakkinda ; maili yazarkende basima geldi yeni satir icin
enter a bastigimda screen bir satir asagi kaydi bu daha oncede bir kac
kez basima gelmisti neden hakkinda bir fikri olan var mi ?