Re: [LINUX:10419] SuSE 6.3 ile gelen yenilikler..

Subject: Re: [LINUX:10419] SuSE 6.3 ile gelen yenilikler..
From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Fri 19 Nov 1999 - 12:10:10 EET

Redhat 6.1 de grafik tabanlı kuruluma sahip ...
susenin ki daha değişik bi grafik tabanlımı merak ettim :))
ha bu arada birşey sorayım..
redhat 6.1 kurdum.. ilk redhat kullanışım idi..
configurasyonlara filam baktıktan sonra, gnome yi açtım doğal olarak..
ve başladım setingsleri v.s. karıştırmaya ne yapabiliyoruz filam
hesabı.. derken bir yere tıklamış olacağımm ki (ki genelde anlamadığım
şeylere tıklarım :)) )
artık linuxu açtığımda direk olarak gnome açılıyor, ve consol a hiç
düşemiyorum.. gnomede ki bütün settingsleri v.s. birçok kez teker teker
kontrol ettim öyle bir secenek varmı diye, - (var olduğuu hatırlıyorum
tıklarken anşlamıştım öyle olacağını bir bakalım nasıl oluyo
demiştim..)- malesef bulamadım.
bilen bir arkadaş varsa söylerse memnun olurum..
yada şöyle yapabiliriz.. linux açılırken login ekranı geldiği anda orası
kaybolup gnome açılıyor, ordan login oluyorum..
bu bir conf dosyasında belirtilmiştir.. onu silersem düzelir diye
düşünüyorum... ama o hangi conf dosyasıdır bilen var mı??

İyi çalışmalar
Ertugrul Komut.