X Window

Subject: X Window
From: vasif ismailoglu (vasif21@istanbul.edu.tr)
Date: Wed 17 Nov 1999 - 04:56:52 EET

  merhabalar.
   Ben de Linuxa yeniyim ve tabii ki Windows'dan gelmis biriyim. Bir kekre
linuxu kurnak cok zor gibi geliyordu. Amma teel mantigi anladiktan sonra pek de
zor degilmis. üsin asli sonra basliyor ve deneme yanilma kendi gucunu
gosteriyer. Ben bir klinikte doctorum. Arkadaslarin hepsi de anlayacaginiz
"okumus cocuklar". Ama millet Windows'da ble zorlaniyor. Konsol'u ben de sevdim.
Ama oyrenmesi de bir az zor desem inkar etmezsiniz. Klinikte linux'u ilk ben
kurdum. ve her kes tabii ki soruyor, nasil bir sey diye, tavsiye edermisin. ve
bu sirada acaba tavsiye etsem diye mi dige dusunuyorum. Is bunda ki windows'da
bile zorlanan insan linuxta hiz kipirdayamaz. Yani bir az da x window uzerinden
cozum sunmak, ozellikle yeni baslayanlara, cpk yi olurdu. Ben zaten daha X
ortamini da pek cozemedim ve bir cok isimi X uzerinde konsoldan yapiyorum.
    Kisacasi Mehmet beye bu konuda tam desek veriyorum.

Saygilarla Vasif