Re: [LINUX:10326] Re: icq

Subject: Re: [LINUX:10326] Re: icq
From: Kadir Leblebici (leblebici@telebot.com)
Date: Tue 16 Nov 1999 - 21:43:01 EET

Merhabalar
sizden ricam olcak acaba gordugunuz o program calisiyormu
denedinizmi
var demek işe yaramiyor
ben bir ara cok ugrastim icq icin ama sonunda kde altinda calisan kxicq yu
buldum ve calıstırdım. Yani ne licq calisti nede kicq bunlar bir yigin dosya
istiyor yok sunu kurcan yok sunu soyle yapcan.
 Sayet calistirirsan bi zahmet listeye de at millet istifade etsen.oyle var
demek ile olmazzzzzz.