Re: [LINUX:10349] Re: php editoru

Subject: Re: [LINUX:10349] Re: php editoru
From: turan yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Tue 16 Nov 1999 - 19:46:06 EET

On Tue, Nov 16, 1999 at 07:03:52PM +0200, Murat Arslan wrote:

> jed

Ben kesinlikle VIM'i tavsiye ederim. Windows altinda da var. Guzel guzel
renklendiriyor. Yaklasik 100'un uzerinde dil icin renklendirme tanimlanmis.
Kendi renklendirme konfigurasyonunuzu da ekleyebiliyorsunuz. Regular expression
match/substitute yapabiliyorsunuz. Parantezleri kolayca kontrol edebiliyorsunuz
(karsilik gelen parantezi bulabiliyorsunuz). Tek parmakla kullanilabiliyor.(*)
On parmakla daha da guzel kulaniliyor. Sistem kaynaklarina karsi acgozlu degil.
Linux konsolu, X-Windows ya da Microsoft Windows 9x/NT icin ideal. (Hic notepad
kullanmayi denediniz mi? Daha dogrusu, notepad'de program yazmayi denediniz mi?
Tavsiye etmem.(**))

Daha fazla bilgi icin lutfen arayiniz.

Dikkat: Dogustan vi/vim allerjisi olmayanlara tavsiye edilir.
(*) Bu ozellik, emacs gibi editor'cuklerin hicbir zaman sahip olamayacagi
birsey.
(**) Deney: Notepad ile LISP kodu yaziniz.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr