redhatömi SuSe'mi

Subject: redhatömi SuSe'mi
From: vasif ismailoglu (vasif21@istanbul.edu.tr)
Date: Mon 15 Nov 1999 - 22:49:14 EET

merhabalar.
 Nihayet suse'yi hard diskimden silip de red hat'i kurdum ve sanki bir anda
feraha kavusdum. Bir kere hiç sorun çıkarmadan ses kartimi tanidi.Tabii ayni
seyi modemim için söyleyemem. Gerçi Dos altinda COM3 portunu gösterince
default bir modem oldugunu kayd etti ve baglandigimda aramaga basladi. Amma
bana soylenen Rockwell soft56k modemin Linux altinda çalismasi. cok zor. Gerçi
bir arkadasim daha Rockwell yongali modemi linux altinda rahatlikla
kullanmakta. Bana bunun için soylenen DNS n-umaralarini mutlaka girmem oldu.
Bazilari ise bunu linux'un kendisinin otomatik yaptigini soyledi.
    Ama sormak istediyim syler baska.
   1. Redhat yüklendikten sonra LILO'da sirasini degistirdi. kendisini ilk
siraya linux adi altinda(benim verdigim isim), Windows'u ise dos adi ile 2.
siraya aldi.
   2. Floppy3yr disket koydugumda(Dos formatli tabii) disketi tanimadi ve
acmagi ret etti. Ayrica ext2 fornati atmak istedim ama sag menüde bpyle bir
sey goremedim.
   3. Mp3 leri tikladigim zaman otomatikman calmaga absliyor ama her hangi bir
simgr gostermiyor. Bu da hani mp3 bitmeden sistemi logout ederken bir zorluk
cikarirmi diye?
         Sevgilerle Vasif