Re: [LINUX:10219] mail

Subject: Re: [LINUX:10219] mail
From: Ertan Kucukoglu (ertank@softhome.net)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 10:03:50 EET

Vasfi Uysal wrote:

> Selam Arkadaslar
>
> benim soyle bir sorunum var
> redhat 6.0 makinada ki account uma (mail) herhangi bir makinadan ve
> herhangi bir pop3 destekleyen mail client prog ile ulasabiliyorum
> gelene maillerimi alabiliyorum fakat mail gondermeyei bir turlu basaramadm
> fakat telnet cekip pine ile heryere mail gonderebiliyorum sizce sorun ne
> olabilir birde
> yaklasik 45 kisinin kullanacagi bir mail server icin makinananin donanim
> konfigurasyonu ne olmali
> - tesekkurler
> Vasfi UYSAL

Merhaba,

Verdigi hata nedir?

Eger relaying ile ilgili bir hata veriyorsa /etc/mail/access dosyasi
icine

<kullandiginiz IP numarasi> RELAY

seklinde bir satir eklemeniz gerekli. Bunu bir grup IP icin de
yapabilirsiniz.

192.168.0 RELAY

veya (tam hatirlamadigim icin)

192.168.0. RELAY

(sonunda nokta var) seklinde bunu ayarlayabilirsiniz. Tabi sendmail'i
yeniden baslatmaniz gerekli.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu