Re: [LINUX:10215] linux maceralarım

Subject: Re: [LINUX:10215] linux maceralarım
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 09:30:03 EET

> o susenin verdiği linux aslında tanıtım için normalde suse linux 6 cd fiyatı
> ise 45 dolar artı kdv onun için ses kartını tanımıyor ben bu linux le
> uğraşalı 2 hafta oluyor bende önce chip in verdiği suse linux u kurdum onda
> ses kartını tanıtamayınca görkem çetin in linux kitabını aldım (redhat 6.0

Arkadaslar sanirim bu surekli oluyor. RedHat gelen olayla soundconf
benzeri birsey ile ses kartinizi tanitmaya calisiyorsunuz. Ses kartinizi
tanitmak icin kernel derleyin. Daha sonra bu sekilde su surum ses kartimi
tanimadi bu surum tanimadi diye yakinmazsiniz boylece. Bu kernel ile
ilgili olan bir olay surum ile ilgili olan birsey degil. Senin soyledigin
karti ben SuSE de pasa pasa kullaniyorum.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC