linux maceralarım

Subject: linux maceralarım
From: ilker kar (ilker46@hotmail.com)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 17:47:47 EET

o susenin verdiği linux aslında tanıtım için normalde suse linux 6 cd fiyatı
ise 45 dolar artı kdv onun için ses kartını tanımıyor ben bu linux le
uğraşalı 2 hafta oluyor bende önce chip in verdiği suse linux u kurdum onda
ses kartını tanıtamayınca görkem çetin in linux kitabını aldım (redhat 6.0
ın sürümünü de veriyordu) onda da görüntü çözünürlüğünü ayarlayamadım dün de
caldera linux u aldım,sevinçle bu sefer rahatça kuracağım diye eve gittim(o
en kolayı deniyor kurulum açısından) o da daha başından çalışmadı starting
lizard diyor daha sonra görüntü kayboluyor evde tam 2 saat ona uğraştım daha
sonra kendi kendime dedim ki herhalde bu cd de bozukluk var cd yi aldığım
aynı gün sincandan(evimden) cd yi değiştirmek için aldığım yere gittim cd yi
denettirdim cd orada çalıştı (çok kötü dumur oldum) sonra ne yaparım ne
yaparım da bu linux u kurarım diye kara kara düşünerek eve gittim dedim ki
yine kendi kendime herhalde benim cd rom okumuyo (markası creative creative
marka cd rom ların kopya cdlerde sorun çıkarttığı herkesçe malumdur sanırım)
bende dedim yine kendi kendime gidiyim arkadaşın cd sürücüsü benimkine
takıyım herhalde o zaman olur bugün evden yenimahalleye gittim arkadaşın
bilgisayarı kaptım geldim onun cd sürücüyü benimkine taktım yine olmadı iyi
mi ne yapacağımı bilmiyorum yarın gidip calderayı redhat 6.01 sürümüyle
değiştirmeyi düşünüyorum (eğer kabul ederlerse) ne yapacağımı bilmiyorum