Re: [LINUX:10120] istatistik..

Subject: Re: [LINUX:10120] istatistik..
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Mon 08 Nov 1999 - 22:52:31 EET

sniffit, iptraf, ippl, cheops
agda ne olup bitiyor, ne geliyor ne gidiyor hangi makine acik
sorun neler gormek için kullanilabilecek programlar.

En iyisi web istekleri icin squid proxy kurup calamaris ile squid
loglarindan istatistiksel veriler almak.
Hangi siteye ne kadar baglanilmis kac MB bilgi cekilmis incelenebilir.
Hem de hiz kazanilmis olur. Ayrica istenilen yerler engellenebilir.
Sansur koyuldugunun bilinmesini istemiyorsaniz bu siteleri
cache lemeyip direct access verirsiniz. Cache de olmadigi
için sayfalar oldukca yavas geliyor ve caydirici olabiliyor.