Re: [LINUX:10120] istatistik..

Subject: Re: [LINUX:10120] istatistik..
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 08 Nov 1999 - 20:41:54 EET

Osman KUCUKKARACA wrote:

> Selam..
> Ben harp okulundaki ogrencilerin hangi sitelere baglandIgInI site olarak
> gormaek istiyorum.. makina router ve ve ana makina.. Yani hersey bir
> makinadan geciyor.
> ???
> Tesekkurler
>
> Osman KUCUKKARACA
> Kara Harp Okulu
> Ankara TURKIYE

Merhaba,

Baglanti icin ne kullaniyorsun? IP Masquerading, proxy?

Eger IP Masquerading kullaniyorsan *sanirim* /var/log/messages icinde
biraz arastirma yapman gerekir. Buyuk ihtimalle sabit bir mesaj
veriyordur ve sende bu mesajdan yararlanarak grep ile sana gerekli
bilgiye ulasabilirsin.

Eger proxy kullaniyorsan zaten listeni proxy kendisi hazirlayacaktir.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com