Re: [LINUX:9924] 2.3.x ve memory management

Subject: Re: [LINUX:9924] 2.3.x ve memory management
From: Erhan Bilgili (erhan@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 05 Nov 1999 - 21:50:06 EET

        merhaba,

        daha once 2.3.x in mm ile ilgili problemleri oldugunu yazmistim .
yanliz 2.3.25 te tam sok yasadim . mem. m . tam anlamiyla mukemmel olmus.
acikcasi bukadar iyi olabilecegini hic tahmin etmemistim ! 3 console'da
pgcc2.95.2 ile -O6 ile xemacs compile edip biryandan da X uzerinde
kde2+qt2.1 snaplerini kullaniyorum ve sadece 7 MB swap kullaniyor ! 2.4
kerneli dort gozle bekliorum ! bu arada phy. ramim da 64 mb.

        Erhan Bilgili