Ethernet Problemi

Subject: Ethernet Problemi
From: tolga yenen (toyen@rocketmail.com)
Date: Fri 05 Nov 1999 - 20:03:59 EET

Bende onboard PNP amd ethernet karti var.Aleti
ilk olarak dosda AMDInstall programi ile tanitmak
istedim.Kart otomatik olarak tanindi.Ancak io=320
irq=15 disinda hic bir yerde calismadi.Digerlerinde
sistem acilirken aygit cakismasina neden olup
kilitlendi.Isin ilginc yani install programi,0x320
icin baska aygit kullaniyor mesajini veriyordu.Yani
mantiken 0x320 yi secmemem gerekirdi ama linux da
pnpdump da karti,0x320 de bulunca,sorun yok diye
dusunmustum.Linux ethernet kartini sorunsuz taniyor,
ancak ip ayarlarini yapip,diger makinaya(win98,ipsi
verilmis) ping cektigim zaman oylece bekliyor.Bildigim
kadariyla ayni network uzerindeki iki makina,gateway
ve router e ihtiyac duymaksizin birbirini gorebilir
o zaman buradaki sorun ne? Kablo arizasi yok,kontrol
ettirdim.Yardimlariniz icin tesekkurler...