Re: [LINUX:9965] internet baglantisi

Subject: Re: [LINUX:9965] internet baglantisi
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 13:28:52 EET

Kadir Leblebici wrote:

> Merhabalar
> uzun suredir internete linux uzerinden baglanamiyordum. Nihayet listeden
> gelen
> yanitlar ile derdime cozum buldum. Modem hizini 56 k yerine 38400 yaptim.
> (acayip bir is ama )
> Suan babalar gibi internete baglandim. ilgilenen herkes icin tesekkurler

Birde /etc/resolv.conf dosyasina nameserver adreslerini yazip
yazmadigini kontrol et. Bende US Robotics 56k Int. ISA modem var. 115200
(modemin destekledigi max. hiz) ile internete baglantida bir problem
cekmiyorum.

Senin daha onceki maillerinde anlattigin hat kopmasi olayi bana DNS
ayarlarindan olabilir gibi geldi. Ayrica eger Linux uzerinde DNS
calistiriyorsan bundan da olabilir.

Bu arada ben baglanti icin pppd kullaniyorum. Yani console'dan baglanti
kurup X ortaminda calisiyorum. Sana tavsiyem de bu yonde.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com