internet baglantisi

Subject: internet baglantisi
From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 16:52:51 EET

--- Kadir Leblebici <leblebici@telebot.com> wrote:
> Merhabalar
> uzun suredir internete linux uzerinden
> baglanamiyordum. Nihayet listeden
> gelen
> yanitlar ile derdime cozum buldum. Modem hizini 56 k
> yerine 38400 yaptim.
> (acayip bir is ama )
> Suan babalar gibi internete baglandim. ilgilenen
> herkes icin tesekkurler

   Bu cozum , modemin performansinin cok daha altinda
calistirilmasi demek degil mi ? Yani 56 K modemi
tanitamiyoruz, bos yere almayalim, 33600 al, mi demek
?
( pek cok 56 K modem calisiyor biliyorum ama winmodem
olmayan bir modemim varken yeni bir modem almak cok
cazip gelmedi bana ). Bu benim dusundugum bir sorun
ise, sonradan cikacak driver-kernel vs lerde
duzeltilme ihtimali var mi sizce ? Yoksa ayni
modemden bende de varsa 56 K oldugunu unutmali miyim
:( ?

=====