Re: [LINUX:7080] sendmail

Subject: Re: [LINUX:7080] sendmail
From: Berk Demir (berk@bir.net.tr)
Date: Tue 22 Jun 1999 - 23:53:35 EET DST

>Selam..
>3000 user olan bir makinamIz var..
>Lakin bunlarIn mailleri ile basedemiyoruz..
>Surekli / sisiyor yani /var/spool/mail sisiyor..
>BunlarI belli bir tarihten itibaren silebilmemiz mumkun mu?
>ya da adama sadece belli bir miktar yani 5 MB dan fazla mail gelmesin??
>5 MB gecince oncekilerden silsin??
>Tesekkurler

    Bunu icin en akilci cozum, quota koymaktir. Bununla isi bitirirsiniz.
Ama kota isi tam cozum olmayabilir cunku, kullanicinin harddiskteki
tum dosyalarinin boyutunu belirleyebiliyorsun. Ama genede
iyi bir cozum gibi geliyor bana.
Daha fazla bilgi icin, "quota-nasil" dokumani www.linux.org.tr

Bu is icin, parali yazilimlar var. Ornegin Post.Office
tamamen web arabirimli ve semndmailden cok daha iyi
oldugunu soyleyebilirim. Biz bunu NT icin olanini kullaniyoruz
ama , Linux , Solaris, SCO icin olanlari da var...
Bir bakmani tavsiye ederim. www.software.com galiba adresi

Saygilarimla,

Berk Demir
birNET Information Systems