Re: [LINUX:6942] Re: How-to (OFF-TOpic - Cevap hakki) Cevap hakkina Cevap hakki

Subject: Re: [LINUX:6942] Re: How-to (OFF-TOpic - Cevap hakki) Cevap hakkina Cevap hakki
From: Onur Gunduz (mog@netone.com.tr)
Date: Wed 03 Feb 1999 - 20:43:15 EET

Bu liste Linux kullanicilarinin bilgilerini paylasip, yardimlastiklari bir liste.
Ben kimseye yardim almayin, kotu sey felam demedim. Demek istedigim
HOWTO okumak warken yardim istemenin tembellik oldugu bunu da anlayamiyorsaniz
arastirin bi HOWTO su wardir kesin :-)

Lutfen dediklerimi dogru bicimde algilayin sonra mail atin goruslerimi elestirin.
Ben bu konuyu kapatiyorum. Eger hala tartismak istiorsan bana mail atabilirsin,
cevap ta alamazsin o ayri.

Bunun disinda, sildigim maillerden Gokhan'dan gelen bi mail wardi.. ' Evlat bizim
icin HOWTO yaz' gibisinden bisiler yazili idi. Gokhan'a : peki agbi. elimden geleni
yapicam linux icin, siz bo$ bo$ makine karsisinda sorulariniza yanit beklerken..

Saygilarimla..

-- mog

..... vidi vidi vidi...