nfsd :// (mecburi forward)

Subject: nfsd :// (mecburi forward)
From: dd (ddogu@mesarya.eng.emu.edu.tr)
Date: Sat 12 Jun 1999 - 18:29:32 EET DST

her ne kadar "HOWTOlar ve insan ustundeki saldirgan etkileri" daha
revacta bi konu olsa da sorunumu (revactaki konuyla alakasiz) bir daha
yaziim ben, arada kaynadi cunku.

bi fikri olan varsa sevincem cidden. iste burda:

---------------

redhat 6.0 kurulu makinada export etmeye calistiim bi dizin var. bi kac
gun oncesine kadar bi sorun yoktu ama bazi dosyalari kurcaladim
(hatirliamiorum hangileri olduu tam olarak malesef :// /proc/mounts'u
silmistim ama nasolsa yeniden yaratilio o -yaratildi da-) ve artik nfsd
calismio.
/etc/fstab'ta nerenin mount edilcei yazili, portmap calisior, mountd
calisior ama nfsd "nfssvc: Function not implemented" die bi hata verior.
bi de boor sirasinda "IP-Config: Incomplete network configuration
information." de bi hata mesaji dikkatimi cekti, internet baglantisinda bi
sorunu yok ama makinanin. bu hata mesajiyla NFS'in bi ilgisi varsa onu da
bilmiorum. man ve HOWTOlar arasinda kafai yemek uzereim, gercekten cok
bakindim saa sola ama derdime derman bulamadim yav :/

kernel 2.2.9 ve NFS destei de tabii ki var.

bi fikri olan var mi?
tesekkurler.

sevgi, saygi, sabir, hosluklar vs,
dd