Re: [LINUX:6846] Windows olmadan Mandrake 6.0

Subject: Re: [LINUX:6846] Windows olmadan Mandrake 6.0
From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 09 Jun 1999 - 00:08:39 EET DST

Selam

> Mandrake 6.0 (Venus) kurdum. gayet guzel calisiyor. fakat windows 95 in de
> ayni makinada olmasi windowstan kurtulamadigim hissini uyandiriyor.
> Mandrake diger surumlerdeki gibi tek basina kurmak mumkun degil mi? En
> azindan kurulduktan sonra windowsan tamamen kurtulup Mandrake kurulu
> makinada yalnizca linux partitionlar kalamaz mi?. veya bir seferde
> zahmetsizce bu kadar cok uygulamayi sistem tools larini kurabilcegim baska
> bir surum hangisi olabilir.

Mandrake yerine Open Linux 2.2 surumunu deneyebilirsiniz. Bu dagitim
CD'den "cok kolay" bir sekilde 15 kurulabiliyor. Yukarida dediklerinizin
hepsine de uyuyor.

Bence www.calderasystems.com adresindeki ekran goruntulerine bakin.

> Ayrica mandrakede turkce destegin etkinlestirdim ama noktasiz i ler y gibi
> sapkali G ler cizgili D gibi goruluyor. v.b...
> Ne yapabilir (hangi karakter setini onerirsiniz.)?

Konsolda Turkce destegini tam iceren kbd paketini Mandrake de Red Hat de
barindirmiyor. Tam adresini hatirlamiyorum ama
ftp.mandrakesoft.com/pub/Mandrake/RPMS/???/update/console-tools-???
dosyasini indirmeniz ve kurmaniz gerekiyor (bol soru isareti :-)

Iyi calismalar
Gorkem