Windows olmadan Mandrake 6.0

Subject: Windows olmadan Mandrake 6.0
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Tue 08 Jun 1999 - 21:30:24 EET DST

Mandrake 6.0 (Venus) kurdum. gayet guzel calisiyor. fakat windows 95 in de
ayni makinada olmasi windowstan kurtulamadigim hissini uyandiriyor.
Mandrake diger surumlerdeki gibi tek basina kurmak mumkun degil mi? En
azindan kurulduktan sonra windowsan tamamen kurtulup Mandrake kurulu
makinada yalnizca linux partitionlar kalamaz mi?. veya bir seferde
zahmetsizce bu kadar cok uygulamayi sistem tools larini kurabilcegim baska
bir surum hangisi olabilir.

Ayrica mandrakede turkce destegin etkinlestirdim ama noktasiz i ler y gibi
sapkali G ler cizgili D gibi goruluyor. v.b...
Ne yapabilir (hangi karakter setini onerirsiniz.)?