Re: [LINUX:6841] Re: linuxu burdan bul

Subject: Re: [LINUX:6841] Re: linuxu burdan bul
From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 08 Jun 1999 - 21:54:08 EET DST

Selam

Her iki tarafi da memnun etmek icin, o zaman bir siteyi referans
verdiginiz zaman, Turkiye icindeki yansisini da goz onunde bulundursak iyi
olur.

Biraz once Devrim bir mesaj yolladi ve turkiye icinde bildigi yansi
adreslerini iletti. Bu adreslere ekleme yapacak varsa, hepsini
toparlayayim ve gorunur bir yere koyayim.

----
Bana gelen ileti:

ftp.itu.edu.tr : turkuaz,debian,redhat sunsite.bilkent.edu.tr : turkuaz,mandrake,slackware ftp.ankara.edu.tr : redhat,turkuaz,slackware,turbolinux,FreeBSD ftp.metu.edu.tr : turkuaz, redhat, slackware

ftp.gazi.edu.tr(gazi.linux.org.tr) Mandrake ISO RedHat 6.0 (ISO,mirror,updates,contrib(secme) ) Gunlukguncelleme Suse Son surum..(Gunluk guncelleme ama bitmedi..) Debain (ISO goruntusu, yansi) Slackware 4.0 (yansi) Oracle 8 (Web Application server, Server) Cekirdek (En son surumler) ----