RE: [LINUX:6830] Re: linuxu burdan bul

Subject: RE: [LINUX:6830] Re: linuxu burdan bul
aunal@tee.com.tr
Date: Tue 08 Jun 1999 - 16:53:59 EET DST

Su konuyu bi anlayamadiniz gitti. USA'dan dosya cekerken daha hizli
cekebilenler var. Ornek ben. Niye Turkiye'den cekeyim. Birakin isteyen
istedigi yerden ceksin. Haftada bir bu muhabbetein bu listede tekrarlanmasi
baydi artik beyler. Konuscak baska seyler olsun artik.

 Arslan UNAL
 Bilgi Sistemleri
 aunal@tee.com.tr
 http://www.tee.com.tr

ftp.metu.edu.tr,
> ftp.itu.edu.tr

Yavuz,
maalesef cografi olarak Turkiye icersine yer alan azimsanamayacak
miktardaki host, internet acisindan USA ya daha yakin...

Ozgur C. Demir
Koc.NET