Re: [LINUX:6829] Re: linuxu burdan bul

Subject: Re: [LINUX:6829] Re: linuxu burdan bul
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 08 Jun 1999 - 15:09:39 EET DST

On Tue, 8 Jun 1999, Baris SiMSEK wrote:

> Arkadaslar benzer seyler hep tekrarlaniyor. Diyorum ki acaba
> listeye uye olanlara gonderilen mesaj icine bir de turkiye de linux
> bulunabilecek ftp siteleri ve yardim alinabilecek web adresler eklense,
> bir yarari olmaz mi ? Adresler ne olacak derseniz ftp siteleri belli,
> yardim web adreslerinden biri de belli. www.linux.org.tr. Oteki adresler
> icin de insanlar listecinin ozel mail adresine mail atip sitelerinin
> eklenmesini ister. Listeci (yada gonullu herhangi biri) sayfaya bakip
> uygun olanlari bu mesaja ekler. Tabi bunu surekli yapmasina gerek yok.
> [...]
Aslinda haklisiniz.. www.linux.org.tr temin kismina kisiler disinda birde
ftp adreslerinin eklenmesi lazim.. Sanirim Gorkem yada Burak bunla
ilgilenebilir.. Ben gazi'de olan dagitimlarla baslayayim:

SuSe,debian,debian cd image'leri,mandrake ISO'lari, oracle for
linux,redhat, redhat iso image,slackware su anda bu kadar.. Disk sIkIntIsI
cektigimizden ancak elimizden bu kadar geldi(Ozellikle Selaminin..;) )

iyi calismalar dilegiyle..
dS