Re: [LINUX:6824] Re: linuxu burdan bul

Subject: Re: [LINUX:6824] Re: linuxu burdan bul
From: Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Tue 08 Jun 1999 - 13:20:07 EET DST

          Arkadaslar benzer seyler hep tekrarlaniyor. Diyorum ki acaba
listeye uye olanlara gonderilen mesaj icine bir de turkiye de linux
bulunabilecek ftp siteleri ve yardim alinabilecek web adresler eklense,
bir yarari olmaz mi ? Adresler ne olacak derseniz ftp siteleri belli,
yardim web adreslerinden biri de belli. www.linux.org.tr. Oteki adresler
icin de insanlar listecinin ozel mail adresine mail atip sitelerinin
eklenmesini ister. Listeci (yada gonullu herhangi biri) sayfaya bakip
uygun olanlari bu mesaja ekler. Tabi bunu surekli yapmasina gerek yok.
Birkac adres aldi mi yeterli (turkceler icin bu, ingilizcelerin nerde
oldugu zaten belli).

- barI$ -