Re: [LINUX:6753] TV ve Film CD'leri...

Subject: Re: [LINUX:6753] TV ve Film CD'leri...
From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sat 05 Jun 1999 - 09:04:23 EET DST

Tv karti icin kernel da bu Tv kartinin surucusu Module olarak
yuklenmeli:..Yani kernel guncellemesi lazim..
Ayrica VCD ler icin piyasada benim bildigim bir Mpeg TV
diye bir program var ve zaten piyasadaki DAT formatini okuyan tek
program .(ben bulamadim).Sinir bozucu ama..
Bu programda parali..belli bir frameden sonra goruntuyu kesiyor..
http://www.linuxberg.com da bolca program var.Birde www.freshmeat var
..

--- "L. Sezen Ozlem" <lozlem@turnet.net.tr> wrote:

> Selamlar,
> Linux ile ilgili 2 sorunum asagidadir...
>
> 1. Linux'te TV kartindan Televizyon
> Programlarini seyretmek
> istiyorum, Kernelim TV kartini goruyor. Bunun icin
> hangi programi
> kullanmaliyim? Ne tavsiye ediyorsunuz?
> 2. Yine Linux'te Film CD'lerini seyretmek
> istiyorum. Bunun icin
> kullanabilecegim iyi bir program olarak neyi tavsiye
> ediyorsunuz?
>
> Sevgilerle...
>

> Komutan

> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> [...]

===
Omer Faruk Sen
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME