Re: [LINUX:6744] Otomatik CGI Calistirma

Subject: Re: [LINUX:6744] Otomatik CGI Calistirma
From: bourne (bourne@holyfire.com)
Date: Sat 05 Jun 1999 - 07:13:10 EET DST

Eger SSI ayarlarinizi dogru yaptiysaniz, bunu calistirdiginiz dosya .shtml
ise ,<!-- #exec cgi="cgi-bin/script.cgi" --> iceriyorsa, cgi'nizin mode'u
executable da ise (755), sorun cikarmamasi lazim.
Bunlardan birini yapmadiysaniz, bir de boyle deneyin, olmassa logs/'un
altina bakin orda isinize yariyacak loglar olabilir.
Iyi Calismalar,

-Can