Re: [LINUX:6667] Sendmail - Web arayuzu

Subject: Re: [LINUX:6667] Sendmail - Web arayuzu
From: Kemal Baykar (kemal.baykar@Garanti.Net.Tr)
Date: Fri 04 Jun 1999 - 03:04:54 EET DST

belki biraz gec oldu cevaplamak icin ama...
iki yil kadar once bir "password aging system" dizayn etmistim
NIS kullanan unix serverlar icin. onun icersinde web uzerinden
password degistirme opsiyonuda vardi. Perl ve Expect kullanmistim.
sanirim istediginizi Perl ve Expect karisimi bir programla
yapabilirsiniz. kendiniz yazmaniz daha iyi olabilir, amaciniza
tam uygun hale getirebilirsiniz.