Re: [LINUX:6700] passwd

Subject: Re: [LINUX:6700] passwd
From: Kemal Baykar (kemal.baykar@Garanti.Net.Tr)
Date: Fri 04 Jun 1999 - 02:50:06 EET DST

passwd karsisinda terminal gormek isteyen bir komut.
bu sebeple shell script uzerinden calistirmak mumkun degil.
tek satir komut ilede calismaz. cunki "userid" den sonra
"password" soracaktir ve password'un gorulmemesi icinde
terminal setup'inda "echo off" yapacaktir. vs vs.

iste bu sebeplerle benim tavsiyem bir kucuk Expect script
yazmaniz. Expect ile gerek tek komut satiri ve gerekse
bir dosyadan userid/password'lerinizi okutup passwd
komutunu calistirabilirsiniz. farkli bir kullanicinin
password'unu degistýreceginiz icinde Expect script root
olarak calismali.
basarilar.