Re: [LINUX:6710] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Subject: Re: [LINUX:6710] Re: Samba ve Turkce karakter problemi
From: Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 14:26:48 EET DST

          Ben windows dusmani degilim. Hatta kullaniyorum. Sadece linux'un
birgun windows gibi olacagindan entise ettim. Gitgide karisiyorlar.
          Eger /etc/services gibi benzerlikler protokolden kaynaklaniyorsa
no problem. Ben linux'ta yapilmis guzel seylerin emek hakki odenmeden
windows'ca kullanildigini dusundum. Soylediklerimin windows dusmanligi ile
alakasi yok yani.
          Konuyu uzatmadan kapatalim. Sadece yanlis anlama. Biraz da linux
gencligi olmak.

          Bol linux'lu gunler (ara sira da windowslu)

- barI$ -