[LINUX:11786] Re: hylafax-whfc

Subject: [LINUX:11786] Re: hylafax-whfc
From: Hasan Kahveci (kahvecih@isnet.com.tr)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 21:40:47 EET

Merhaba,

Hylafax kullanan arkadaslar windows uzerinde hangi clienti kullaniyorlar
acaba.

Ben whfc yi ve respond u yukledim.

Respond da linux uzerindeki printfax.pl yi bir turlu calistiramadim.
Whfc ile fax gonderdim. Gelen fax ta amesaj olarak surdan fax geldi
ftp:/xxx:4559/recvq/aaa.tif diye bir mesaj geliyor

ama 4559 nolu porttan ftp ile server e baglaninca dosya ismi olarak ls -l
okmutu ile alinan dosyanin yetkileri uzunlugu saati tarihi ve bilimum
bilgileri gorunuyor. Haliyle bu isimde bir dosya olmadigi icin de dosyaya
ulasamiyorum.

Hasan Kahveci