[LINUX:11785] vmware

Subject: [LINUX:11785] vmware
From: Ismail Murat Dilek (olive@zoom.co.uk)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 20:51:56 EET

Lınuxle tanısmam bır seneyı buluyor
İskoçya Lınux Kullanıcıları grubu üyesiyim
Geçen hafta vmware ı (lınux icin yükledim). Vmware sayesınde wın 98 redhat
lınux partıtıon yapmadan normal bır program mıs gıbı yükledim.
olayı basamak basamak anlatayın bir kargasalık olmasın
gereklı olan sıstem
    64mb Ram
    PII or Amd K6-II 300 yada daha yuksek
    8 GB harddısk yada daha yuksek

1-Önce İstediğin Lınux sıstemini tüm harddisk kapesitesini sadece bir
partıtıon olarak yukle bu senın ana işletim sistemin olacak
2-Lınux için vmware i yükle
3-yukleme bittikten sonra vmware i çalıştır istediğim isletim
sistemini(wın98 yada baska bir lınux) yükle
işte bukadar kolay

işin ilginç tarafı vmware sayesınde yuklemiş oldugun işletim sıstemlerini
kullanıp aynı zamanda ana işletim sıstemin olan lınux i kullanabiliyorsun
yanı bılgısayarı kapa lılo dan wın98 sec yok
lınux ı calıstır hem lınux te calıs ıstersen wın 98 aynı zamanda calıstır

vmware le yuklemıs oldugun ısletım sıstemı hosuna gıtmedımı o ısletım
sıstemıne aıt olan dosyayı çöpe at
bukadar basıt

vmware ı
www.vmware.com dan downlaod yapabılırsıniz
dowload yaptıktan sonra olive@zoom.co.uk emaıl gonder ben sana key genarator olan şifre
çözücü bir program göndereyim

şimdilik bukadar

olıve
not
Turquaz linux i alabilicegim bir web adresi var mi
turquaz lınux ı ıstememın sebebı suse6.3 altinda
vmware sayesınde bıraz turquaz linux tecrube edıneyım