[LINUX:11763] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11763] Re: www.Micropsoft.com
From: Ozan Ozkara (ozan@linux.org.tr)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 06:58:28 EET

ya bsa nin bir sey yaptimi soz kousu degil ki!!, bsa kamu kurulusu mu?? ki
suc saysin suc sayicak konumda degil adamlarin yaptiklari avukat ve bir
savci alip suphelendikleri yerlerde gozlem usulu olayi gorup savciya
bildirmek o kadar, savci on board geliyo zaten... yok oyle bir sey.....

ben gantek de calisiyorum, bir cok Sun makinayi sadece hardware olarak
satiyoruz zaten..... kanunda oyle bir sey yok bsa nin oyle yaptirimi
olamaz.. bize de sizden bir adet Sun makina alana soloris mi vercez??

bu yaptirim mi olcak ??? bizim kanunda x86 icin windows
sparc icin solaris diyosa taktir ettim gercekden a$misiz olayi yani:))

sevgiler
ozan