[LINUX:11724] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11724] Re: www.Micropsoft.com
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 01:53:44 EET

>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Bu konuda eminmisiniz, kanunen gercektende Isletim sistemi
>olmaksizin bir makina satmak suc ve yaptirimi varmidir ?

BSA suc saydigi icin suc. :)

Buyuk dagiticilarin satislarina bakiyorlar, eger bir firma mesela bir
ayda 100'er tane anakart, cpu vs almis o oranda win almamissa 100 tane
bilgisayar satip kopya win verdigine karar verip baskin yapiyorlar.

Neyse bu listenin konusu degil, ama aklima su geldi, bsa turkiye ye uye
olmanin bedeli nedir? Bir linux grubu bsa'a uye olursa linux yukleyerek
makine vermek suc olmaktan cikar. Aslinda tabi suc degilde bsa su an
MS'un sayilir ve o yuzden linux yuklemek affedilemez... :)

Gorusuruz

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197