[LINUX:11760] Re: guvenlik

Subject: [LINUX:11760] Re: guvenlik
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 05:10:43 EET

On Thu, 30 Dec 1999, Ceyhun ALVER wrote:

Selamlar,

> su ana kadar nuke yiyen linux makinaya rastlamadim. ancak "aggressor
> exploit generator" adinda bir program (programin yazari korhan kaya adinda
> bir turk) icerisinde linux makineleri dusurebilecegine dair aciklamalara

Programin tek yazari yok, ayrica kodlarin buyuk bir kismi Sedat Kapanoglu
ya ait..

> rastlamistim. ayrica "firewall killer" gibi bir seyler de vardi sanirim.

Bahsedilen nuke, Linux mknlerden irc ye giren client in irc den
dusurulmesidir.. bu olay da bir exploit degil, ayrica Isletim sisteminden
kaynaklanmiyor..

> ancak program windows altinda calisiyor. linux versiyonu oldugunu
> zannetmiyorum.

Evet yok, yeni versiyon (Unix ler uzerinde) cikartamadan, programi yazan
sirket programcilarini kaybettigi icin kendisini tasviye etmek zorunda
kaldi...

Kolay gelsin,.

Ozgur C. Demir
Koc.NET