[LINUX:11734] Re: guvenlik

Subject: [LINUX:11734] Re: guvenlik
From: Ceyhun ALVER (alver@itu.edu.tr)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 06:00:23 EET

su ana kadar nuke yiyen linux makinaya rastlamadim. ancak "aggressor
exploit generator" adinda bir program (programin yazari korhan kaya adinda
bir turk) icerisinde linux makineleri dusurebilecegine dair aciklamalara
rastlamistim. ayrica "firewall killer" gibi bir seyler de vardi sanirim.
ancak program windows altinda calisiyor. linux versiyonu oldugunu
zannetmiyorum.

Iyi calismalar
Ceyhun