[LINUX:11741] RE: callback

Subject: [LINUX:11741] RE: callback
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 09:11:14 EET

  Callback olayinin routerla herhangi bir ilgisi oldugunu sanmiyorum.Modem
kurulu herhangi bir sistemde yapilabilir.Iki yil kadar once bir arkadasim
NT WS uzerinde yaparken sahit olmustum.Evdeki makinasindan isyerindeki
makinasina baglandi ve daha sonr aisyerindeki makinasi evdeki makinayi
aradi.Routerla ilgili herhangi birsey yok arada dikkat ederseniz.Arti
kablo filan da gerekmiyor.Gerekli olan sadece her iki tarafta da modem
olmasi.

  Sizin modeminiz karsidaki modemi arar,karsidaki modem size yanit verip
callback yapar ve hatti keser.Birkac dk icinde karsi modem sizin
telefonunuzu arar ve sizin modeminiz yanit verir.Olay bu.