[LINUX:11740] Re: SuSE 6.3

Subject: [LINUX:11740] Re: SuSE 6.3
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 08:42:28 EET

On Wed, 29 Dec 1999, Yasin Yilmaz wrote:

> Merhaba
> Suse 6.3'uCD image olarak hazirlamayi dusunuyor musunuz?
> Yada gazi'deki 2.5 gigabyte'i nasil kullanabiliriz ? O kadar dosyayi
> hardiskte tutamam ama cd'lere
> ceksem parcalar halinde daha sonra setup sirasinda bunlari kullanabilir
> miyim ?

2.5 GB (source lar hariC) nasIl CD ye yazIlIr bilemiyorum Sahsen.. O biraz
zor iS gibi.. ftp makinesinin diskinde de Su an iCin hem kendisini hem de
iso imagelerini tutucak kadar yer de yok. HattInIz hIzlI ise ftp Uzerinden
kurmayI deneyebilirsiniz. bOylelikle saadece kuracaGInIz paketler makinenize
gelmiS olur.

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.