[LINUX:11699] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11699] Re: www.Micropsoft.com
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 29 Dec 1999 - 13:45:09 EET

hadi onu da anladik

IBM' in OS/2 isletim sistemi var, IBM den onu istiyorsunuz, IBM bile once
Windoze nin parasini alip ondan sonra kendi isletim sisterminin parasini
ayrica aliyor

IBM bunu yaparsa digerleri niye yapmasin,

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");