[LINUX:11702] Re: s3 trio 3d/2x

Subject: [LINUX:11702] Re: s3 trio 3d/2x
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 29 Dec 1999 - 13:32:15 EET

ureticilerin dangalakligi

Kartę uretipte driveri kopyalanacak diye mi korkuyorlar,

Dunya uzerinde milyonlarca rakamina ulasmis linux kullanicisi var, bende
dahil elindeki kac kisi kartinin 3D (DirectX degil OpenGL) hizlandirma
ozelliginden faydalanabiliyor; 3D ozelligini bosverdik madem bu kadar iyi
kart uretiyor bu kart ureticileri (ki aralarinda en buyuk CPU ureticisi de
var) bu muhtesem kartlarina basit bir 2D accelerated driver ekleseler ayip
mi olur

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");