[LINUX:11697] sndconfig

Subject: [LINUX:11697] sndconfig
From: xolotl xolotl (xolotl75@yahoo.com)
Date: Wed 29 Dec 1999 - 11:39:07 EET

merhaba...turkuaz 1.0.3 kullaniyorum....sndconfig ile
creative pnp 16 ses kartimi bulup test etmeme ses
dosyalarini dinleyemiyorum...ayrica reboot dedikten
sonra win98'e girdigimde her defasinda ses kartini
yeniden yuklemem gerekiyordu..taki reboot ettikten
sonra 30 sn ligine kapatip sonra win98'i acmayi akil
edinceye kadar....reboot ederken ses karti
ozelliklerini ram'e yaziyor kanisindayim..bu
konularda bilgisi olandan yardim bekliyorum..
simdiden tesekkur ederim