[LINUX:11672] Re: X-CD-Roast

Subject: [LINUX:11672] Re: X-CD-Roast
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 28 Dec 1999 - 11:04:14 EET

> Sorunsuz kullandiginiz bir baska program onerisi olan varmi.?

X-CD-Roast benim X arabirimli kullandiklarim icinde en iyisi olandir.
Fakat gerek bu program gerek diger programlar temel olarak
image yaratmak icin mkisofs
cd yazmak icin ise cdrecord kullanir.

Bence siz bu iki programi kullanmayi ogrenin daha iyi.
Bir ara bu ikisinin kullanimi hakkinda ayrintili bir mail atmistim.
Liste arsivlerinden bulabilirsiniz.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC