[LINUX:11671] Ynt: Re: Novell emulasyonu sorunu

Subject: [LINUX:11671] Ynt: Re: Novell emulasyonu sorunu
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 28 Dec 1999 - 10:25:46 EET

Hayir IPX.COM u yukleyemezsin. IPX.COM ethernet kartina erisim icin normal
dos makinalarda gerekli. Burada IPX.COM int. vect. dosemu tarafindan
dolduruluyor.

Sanki bir frame type sorunu gibi gorunuyor bana. Yada IPX protokolunu up
etmemis olabilirmisiniz ?

ifconfig ile IPX i up ettiniz mi ?

ifconfig deyip bos enter yaparsaniz IP ile ilgili bilgilerin altinda birde
ipx ile ilgili bilgiler gelmeli boyle olmazsa hayatta goremezsiniz serveri.

Dogan ZORLU,
Grup Yazilim, IZMIR