[LINUX:11634] Novell emulasyonu sorunu

Subject: [LINUX:11634] Novell emulasyonu sorunu
From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Mon 27 Dec 1999 - 13:27:32 EET

Selam,

Elimde iki makina var, bir tanesi Novell sunuculuk yapan ve uzerinde mars
calisan "sunucu", digeri ise DOS emulasyonu yapan ve DOS'a gecildigi zaman
NETX.EXE yardimiyla Linux mars sunucuya baglanmaya calisan "istemci".

Mars calisiyor, ancak DOS emulasyonu yapan sistemde, AUTOEXEC.BAT
dosyasinda

lh NETX.EXE

yazdigim zaman "Cannot find server" hatasi aliyorum. Yaptiklarim:

- Her iki makina birbirini "ping" ile gorebiliyor.
- Istemci tarafinda DOS emulasyonunda ipx_support destegini verdim.
- Sunucu tarafinda mars'i calistirdim
- Yine sunucu tarafinda nwserv.conf ayarlarini yaptim (frame tipi olarak
da 802.3 verdim)
- Sunucu tarafta mars'in calistigi goruluyor, nwconn ve nwserv programlari
calisiyor, netstat ile IPX baglantilarinin hazir oldugu anlasiliyor.

Novell/Mars uzmanlarina soruyorum, sizce sorun nerede?

Iyi calismalar
Gorkem