[LINUX:11633] Re: hylafax-whfc

Subject: [LINUX:11633] Re: hylafax-whfc
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 27 Dec 1999 - 13:04:27 EET

Selami AKSOY wrote:

> [...]

Merhaba,

Bu problem hylafax yapilandirmasindan kaynaklanir cogunlukla

/var/spool/fax/etc/hosts

dosyasinin icine Win98 client makinelerin IP numaralarini ekleyin.
Hylafax programini tekrar calistirin. Bundan sonra whfc icinde kullanici
adini linux uzerindeki bir kullanici adi olarak tanimlayin. Sifresi de
linux uzerindeki sifre olacaktir.

Umarim ise yarar.

Iyi calismalar

--